امیدوار هفته بیست و هشتم؛ عبدالله بزن!

امیدوار هفته بیست و هشتم؛ عبدالله بزن!

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ویسی این هفته یک فرصت طلایی دارند تا شانس خود را برای بقا بیشتر کنند.

به گزارش فوتبالی، نگاهی به رده‌های انتهایی جدول برای هر طرفدار فوتبالی ناراحت‌کننده و غم‌انگیز است. هر چقدر تکلیف هواداران فوتبال با صدر جدول روشن است و هر طرفداری دوست دارد تیم مورد علاقه‌اش قهرمان شود در انتهای جدول همه چیز بلاتکلیف است. هیچ دوستدار فوتبالی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که از میان این همه نام دوست‌داشتنی و ریشه‌دار با کدام خداحافظی کند. صنعت نفت آبادان که طرفدار هر تیمی که باشی می‌تواند تیم دومت باشد. فولاد خوزستان با آن هم سابقه  و ریشه و یا استقلال خوزستان که گرمای جنوب را در خودش دارد. از آن سو هم نساجی که اصلا نمی‌شود از محبوبیتش نگفت.

در این میان همیشه تیم‌های تهرانی بیشترین رای را برای این داشته‌اند که کاندیدای سقوط شوند. با این حال این جنگ تلخ در جریان است و همه دنبال‌کنندگان دوئل قهرمانی نیمی از حواسشان هم در انتهای جدول است که کدام یک از این تیم‌های محبوب خودش را در لیگ نگه می‌دارد. نساجی هفته گذشته با یک برد مقتدرانه استقلال خوزستان را شکست داد و شادی هواداران این تیم این تصور را به وجود آورد که دیگر خبری از سقوط نیست.آنها اما خودشان هم می‌دانند که این رویا واقعی نیست.

در این سه هفته می‌تواند اتفاقات متفاوتی رقم بخورد. این هفته را می‌توان هفته شانس فولاد دانست. هفته‌ای که شاید شاگردان ویسی بتوانند مانند قائمشهری‌ها شادی موقتی را تجربه کنند. در این هفته نساجی باید به مصاف استقلال برود و پرسپولیس هم با استقلال خوزستان بازی کند. در روزی که این دو تیم درگیر مدعیان قهرمانی هستند فولاد بازی آسانتری روی کاغذ دارد و باید با ذوب‌آهن بازی کند. حتی پیکان هم با تراکتور بالای جدولی بازی می‌کند و فولاد با سه امتیاز می‌تواند حداقل با گره‌زدن معادلات انتهای جدولی بخت خود را بازتر کند. البته صنعت نفت آبادان هم شرایط مشابهی دارد اما این تیم آنقدر نبرده و آنقدر شرایطش بد است که صحبت‌کردن از امید برای آنها کار سختی است البته نباید فراموش کرد آبادان اگر بخواهد می‌تواند و این را همیشه ثابت کرده است.

4326