رقیب جدید برای اینتر میامی: سن‌دیگو به دنبال جذب اسطوره‌های رئال مادرید و دی‌بروینه

رقیب جدید برای اینتر میامی: سن‌دیگو به دنبال جذب اسطوره‌های رئال مادرید و دی‌بروینه

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که اینتر میامی با ستارگان پرشمار خود به سوی   قهرمانی لیگ آمریکا در سال 2024 حرکت می کند، یک باشگاه دیگر نیز در حال تکرار فرمول باشگاه دیوید بکام است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه سن دیگو اف سی قرار است که در سال 2025 به لیگ آمریکا اضافه شود. این باشگاه در تلاش است تا شمار زیادی از ستارگان سرشناس را به خدمت بگیرد. 

پروژه سن دیگو یکی از جذاب ترین پروژه های سالهای اخیر فوتبال امریکا به شمار می رود. آنها با پرداخت پانصد میلیون یورو، مجوز حضور در لیگ آمریکا را به دست آوردند و هدفشان این است که از همان اولین فصلشان برای قهرمانی بجنگند و به همین خاطر از همین آغاز کار به سراغ خرید ستارگان سرشناس خواهند رفت. اولین گزینه مورد نظر آنها نیز سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید است.  راموس در پایان فصل با اتمام قراردادش با سویا می تواند راهی سن دیگو شود. این باشگاه شرایط بازیکنان کنونی رئال نظیر مودریچ و ناچو را نیز دنبال می کند و به نظر می رسد که بعد از آن که اینتر میامی توانست شعبه دوم بارسلونا را با سوارز، مسی، بوسکتس و آلبا تشکیل بدهد، سن دیگو نیز می تواند شعبه دوم رئال مادرید را تشکیل بدهد. 

سن دیگو برای درون دروازه به دنبال خرید کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی سابق رئال مادرید است که با اتمام قراردادش با پی اس جی، به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.  البته گزینه رویایی آنها نیز کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی است. این بازیکن تا 2025 با تیم انگلیسی قرارداد دارد و  بعد از ان می تواند به صورت رایگان به سن دیگو ملحق شود!

4125