مورینیو بالاخره مقصد جدیدش را مشخص کرد؟

مورینیو بالاخره مقصد جدیدش را مشخص کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - از زمان اخراج ژوزه مورینیو از باشگاه رم، شایعات زیادی در مورد این مربی  وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق رئال مادرید، چلسی و اینتر به نظر می رسد که مسیر جدیدی را برای دوران فوتبالش انتخاب کرده است و قرار است که به فنرباغچه در لیگ ترکیه ملحق شود. 

گالاتاسرای با کسب 99 امتیاز از 36 بازی، فصل شگفت انگیزی داشت تا فنرباغچه با وجود آن که در این فصل 93 امتیاز کسب کرده، شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. با این وجود به نظر می رسد که فنرباغچه در نظر دارد که با استخدام مورینیو، روند رقابت را داغ تر کند و هیجان لیگ ترکیه را افزایش بدهد. گالاتاسرای امسال در آستانه بیست و چهارمین قهرمانی در لیگ ترکیه قرار دارد در حالی که فنرباغچه 19 بار به قهرمانی رسیده است.

انتخابات ریاست فنرباغچه در ماه ژوئن باعث شده تا نامزدها با هم رقابت داغی داشته باشند. عزیز ایلدریم، مدیر اسبق فنرباغچه یکی از نامزدهاست که اعلام کرده است که هفته گذشته جلسه ای دو ساعته و رو در رو با مورینیو و دستیاران این مربی داشته است. ایلدریم گفته است که مورینیو از پیشنهاد تیم ترکیه ای استقبال کرده و اگر به عنوان رییس باشگاه انتخاب شود، مربی پرتغالی را به خدمت  می گیرد. او همچنین به رقیب اصلی خود در انتخابات یعنی علی کوچ توصیه کرده است که صرفنظر از این که چه کسی برنده انتخابات شود، باید مورینیو را استخدام کند. مربی پرتغالی بازی فنرباغچه و قونیه اسپور را از نزدیک تماشا کرده بود.

4125