مهاجم بارسلونا، گزینه جانشینی طارمی در پورتو

مهاجم بارسلونا، گزینه جانشینی طارمی در پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - پورتو در تلاش است تا خط حمله تیمش را با جدایی بازیکنانی نظیر مهدی طارمی تقویت کند که گزینه اصلی انها نیز مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، ابولا گزارش داده است که پورتو در تلاش است تا ویتور روکه مهاجم بارسلونا را به صورت قرضی با بند خرید به خدمت بگیرد. در حقیقت  این مهاجم در برنامه های ژاوی جایی ندارد و به جدایی فکر می کند. پورتو نیز می تواند مکان مناسبی باشد تا این بازیکن رشد کند، توانایی هایش را نشان بدهد و درها را به روی حضور در تیم های بزرگ اروپا به روی خودش باز کند.  

بارسلونا به خرید په په، وینگر 27 ساله و برزیلی پورتو علاقمند است. باشگاه پرتغالی برای این بازیکن 75 میلیون یورو می خواهد که بارسایی ها امیدوارند که در خلال مذاکرات در مورد آینده روکه بتوانند از تیم پرتغالی تخفیف بگیرند و این وینگر را با قیمت کمتری به خدمت بگیرند. 

روکه در زمستان گذشته با 31+30 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد و کاتالان ها حساب ویژه ای روی او باز کرده بودند اما او نتوانست در تیم ژاوی جا بیافتد و سرمربی بارسلونا نیز علاقه ای به او ندارد. جدایی روکه از بارسا قطعی است. این بازیکن پیش از ترک پارانائنزه، پیشنهادهای زیادی از باشگاه های مختلف اروپا داشت که همچنان نیز باشگاه های مختلف به خرید او علاقمند هستند.

4125