شیری: هنوز حسرت بازی تراکتور و نفت را می‌خورم

شیری: هنوز حسرت بازی تراکتور و نفت را می‌خورم

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی شیری می‌گوید این تیم نتوانسته در لیگ برتر مدعی قهرمانی بماند و باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی جام حذفی به کار گیرد.

به گزارش فوتبالی، در سالروز بازی معروف تراکتور و نفت تهران با مهدی شیری، مدافع راست کنونی تراکتور و بازیکن آن زمان نفت، هم صحبت شده‌ایم. مدافع باتجربه تی‌تی‌ها در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” از شرایط کنونی تیم خود، تلاش آن‌ها برای کسب قهرمانی جام حذفی و حسرتی که از بازی معروف اشاره شده دارد، می‌گوید.

بازی با مس رفسنجان در جام حذفی؟

مس تیم خوب و با احترامی است و از زمانی که آقای نویدکیا آمده تیم منسجم تری هم هستند. این جور بازی ها تیمی که کمتر اشتباه کند و بیشتر متمرکز باشد، می تواند موفق باشد. تمام تلاشمان را می کنیم حداقل در این جام بهترین عملکردمان را داشته باشیم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

پیروزی در بازی با گل‌گهر؟

بازی سختی بود و خوشحالم برنده شدیم. تلاشمان در لیگ اتمام بازی ها در بهترین رتبه است. هدف اول ما جنگیدن برای قهرمانی بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و باید تلاشمان را انجام دهیم تا در بهترین رتبه فصل را به پایان برسانیم.

درگیری شجاع و سامان فلاح؟

من از صحنه دور بودم ولی در فوتبال دوست دارم بازیکنان همیشه کسوت را رعایت کنند و کسی را که حتی یک روز از آن‌ها بزرگ‌تر است، احترامشان را بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام تیم است، نگه دارند.

عملکرد مهدی شیری در طول فصل؟

من نمی‌توانم درباره خودم صحبت کنم و دیگران باید نظر دهند. متاسفانه نتوانستیم به موفقیت های بزرگ در لیگ دست پیدا کنیم و تا روز آخر برای قهرمانی بحنگیم. خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد و الان امیدوارم حداقل یک جام بیاوریم چون این تیم لایق کسب حداقل یک جام هست.

نقش پورحمیدی در جام حذفی؟

حسین بازیکن خوبی است و در خدمت تیم بوده و از نظر اخلاقی هم فوق العاده است. انشاالله این بازی هم به ما کمک کند و در این بازی ها دروازه بان ها مهم هستند و از خدا می خواهم به وی کمک کند و بازی خوبی داشته باشد.

استقبال کم این روزهای هواداران؟

از هواداران واقعا ممنونم و تا اینجای فصل به ما لطف داشتند و حتی بازی هایی بود که خوب نتیجه نگرفتیم ولی پشت تیم بودند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برایشان می جنگیم و دوست داریم همیشه جزو مدعیان باشیم و تمام تلاشمان را می کنیم. از همه هواداران می خواهم در بازی با مس تشریف بیاورند و در کنار هم این مرحله را هم پشت سر بگذاریم.

سالروز بازی معروف تراکتور و نفت تهران؟

چه جالب، نمی‌دانستم امروز سالروز آن مسابقه است. وقتی برای گرم کردم آمدیم، به جرات می گویم یکی از بزرگترین جوهایی بود که دیدم و رویایی بود و انگار چنین جوی وجود نداشته است! برای آن بازی حسرت می خورم چرا که هر دو تیم لایق قهرمانی بودند و چقدر حیف که قهرمان از دل آن بازی بیرون نیامد؛ نفت یا تراکتور، یکی از این دو تیم باید قهرمان می‌شد.

ترس بازیکنان نفت از جو‌ ورزشگاه؟

من چندین بازی دیده‌ام که یادگار پر شده ولی آن بازی برای من از بهترین جوهایی بود که دیدم. صد در صد آن جو روی عملکرد بازیکنان تاثیر داشت و ما در آن جو سنگین فقط دوست داشتیم بازی را مدیریت کنیم و تاثیرگذار است.

1997