آرسنال و داشتن امتیازی بیشتر از هفت فصل قهرمانی تیم فرگوسن

آرسنال و داشتن امتیازی بیشتر از هفت فصل قهرمانی تیم فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس تا اینجای کار 86 امتیاز گرفته است و فعلا صدرنشین است و باید دید که منچسترسیتی دوباره به صدر جدول می رود یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، آرسنال و منچستر سیتی دو مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و جدال این دو تیم بر سر فتح جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس، تا هفته پایانی این فصل از رقابت ها ادامه خواهد داشت.

تیم میکل آرتتا با پیروزی مقابل منچستر یونایتد به امتیاز 86 رسیده است. گفتنی است که این امتیاز، بیشتر از امتیازی است که منچستریونایتد با هدایت سر الکس فرگوسن، هفت بار توانست به قهرمانی برسد. یعنی آرسنال با امتیاز 86، از هفت فصلی که فرگوسن توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، امتیاز بیشتری گرفته است.

البته سر الکس فرگوسن در زمانی که سرمربی منچستر یونایتد بود، در مجموع توانست سیزده بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و پر افتخار ترین سرمربی در تاریخ این رقابت ها به حساب می آید.

میکل آرتتا رویای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد. او در فصل گذشته قافیه را به تیم گواردیولا باخت و باید دید که در این فصل چه اتفاقی رخ می دهد.

1470