رقابت جذاب آرتتا و گواردیولا که تا هفته آخر ادامه دارد

رقابت جذاب آرتتا و گواردیولا که تا هفته آخر ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس با جذابیت بسیار بالایی دنبال می شود و در حال حاضر آرسنال و منچسترسیتی دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و این رقابت میان آن ها تا هفته پایانی لیگ برتر انگلیس ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی ، امشب (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که تاتنهام و منچسترسیتی به مصاف هم بروند. در حال حاضر آرسنال با یک بازی بیشتر از منچستر سیتی صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و اگر سیتیزن ها می خواهند که صدر جدول را به دست بیاورند باید تاتنهام را شکست بدهند تا در این صورت دیگر همه چیز در دست خودشان باشد. آرسنال از 37 بازی 86 امتیاز گرفته است و منچستر سیتی از 36 بازی 85 امتیاز دارد. هر اتفاقی که در بازی تاتنهام - منچسترسیتی رخ بدهد باز هم تکلیف قهرمان لیگ برتر انگلیس در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

در فصل گذشته هم تیم میکل آرتتا بر سر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با تیم گواردیولا در رقابت بود اما تیم گواردیولا در فصل قبل جام را به دست آورد و باید دید که در این فصل چه اتفاقی رخ می دهد. با پیروزی یک بر صفر آرسنال مقابل منچستر یونایتد این اتفاق افتاد که تکلیف قهرمان در هفته پایانی مشخص شود.

1470