تمجید اسطوره منچستریونایتد از زوج خط دفاعی آرسنال

تمجید اسطوره منچستریونایتد از زوج خط دفاعی آرسنال

پایگاه خبری فوبتالی - نمانیا ویدیچ اسطوره صربستانی منچستریونایتد به تمجید از ویلیام سالیبا و گابریل ماگالائش، زوج خط دفاعی آرسنال پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گابریل و سالیبا، یکی از دلایل اصلی نتایج خوب آرسنال در دو فصل گذشته بودند. با وجود این دو نفر، توپچی ها بار دیگر در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شده اند و حتی در روز یک شنبه با نتیجه یک بر صفر از سد منچستریونایتد در الدترافورد گذشتند. سالیبا در این فصل در تمامی بازی ها به میدان رفته. 

حالا نمانیا ویدیچ در مصاحبه ای با The Times گفت: "از صحبت کردن درباره بازیکنان جوان خوشم می آید. میکی فان ده فن، مدافع تاتنهام، بسیار سریع و قدرتمند است و در نبردهای هوایی موفق است و می تواند بهتر هم شود. دو مدافع آرسنال، ویلیام سالیبا و گابریل نیز کارشان را به نحو احسن انجام می دهند. با دیدن بازی آن ها، احساس می کنم واقعا از دفاع کردن و کسب کلین شیت لذت می برند. من از ذهنیت آن ها خوشم می آید. همکاری خوبی در دفاع دارند که موضوع بسیار مهمی است. آرسنال در این فصل گل های زیادی نخورده است. آن ها در خانه سیتی به میدان رفتند و گلی دریافت نکردند و همچنین در الدترافورد نیز دروازه خود را بسته نگه داشتند. آن ها مصمم به کسب جام هستند."

4416