شاهکار گرامی در فولادشهر؛ تکرار سوپرگلی که بیرانوند خورد

شاهکار گرامی در فولادشهر؛ تکرار سوپرگلی که بیرانوند خورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوب آهن از دایره میانی زمان دروازه پیکان را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، مسابقه تیم‌های ذوب آهن و پیکان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از دقایقی پیش آغاز شد. این بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و قضاوت آن بر عهده امیر عرب براقی است.

در نیمه اول این مسابقه و به رغم میزبانی ذوب آهن، این پیکان بود که دو سه موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد. اما در حالی که نیمه اول رو به پایان بود ذوب آهن به یک گل باورنکردنی رسید. 

در دقیقه 42 فریبرز گرامی مدافع وسط ذوب آهن در دایره میانی زمین و در نیمه زمین پیکان صاحب توپ بود. گرامی یک لحظه متوجه شد که ایمان صادقی دروازه‌بان پیکان کمی از دروازه‌اش خارج شده است؛ بنابراین تصمیم گرفت ریسک کند و از همان جا به قصد گل به توپ ضربه بزند.

گل استثنایی گرامی به پیکان

این گل عجیب و غریب شباهت زیادی به گلی که آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم به پرسپولیس زد داشت. در آن مسابقه امیر نوری در دقیقه 75 تقریبا از همین نقطه شوت زد و توپ از بالای دستان علیرضا بیرانوند وارد دروازه شد. 

آلومینیوم آن روز با همان گل به پیروزی رسید و 3 امتیاز ارزشمند گرفت. حالا باید ببینیم ذوب آهن می‌تواند این گل را حفظ کند و به برتری برسد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

چند روز پیش هم یک سوپرگل با شوت از راه دور در همین ورزشگاه فولادشهر زده شد. منصور باقری بازیکن نساجی در دقیقه 4 بازی با ذوب آهن بعد از این که کمی از دایره وسط زمین عبور کرد با یک شوت دیدنی دروازه ذوب آهن را باز کرد. 

1359