لحظه سرنوشت‌ساز؛ وقتی طارمی از دهان اژدها سالم بیرون آمد (ویدیو)

لحظه سرنوشت‌ساز؛ وقتی طارمی از دهان اژدها سالم بیرون آمد (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- بالاخره لحظه‌ای که هواداران پورتو از آن بیزار بودند رسید و طارمی این تیم و آنها را به مقصد میلان ترک کرد.  

به گزارش فوتبالی، دقیقه 64 بازی بوآویشتا و پورتو. شاید همه فکر کنند که مهم‌ترین صحنه آخرین نمایش مهدی طارمی با پیراهن پورتو دقیقه 90+8 و گلی بود که باعث برتری تیمش شد. این گل قطعا یادگاری شیرین و به یادماندنی از بازیکن ایرانی پورتو برای این تیم و هواداران باقی خواهد ماند اما برای خود او دقیقه 64 ویژه‌ترین دقیقه بازی بود. جایی که مهدی طارمی شانس را مقابل چشمانش دید که نشسته و او را صحیح و سالم به شهر میلان و به تیم اینتر می‌برد.

طارمی پا به توپ از زمین خودی حرکت کرد و به محض این که وارد زمین حریف شد یک پاس سالم به اوا نیلسون داد و حمله پورتو شکل گرفت. بینندگان تلویزیونی اما ادامه این حمله راندیدند به این دلیل که دوربین روی مهدی طارمی که روی زمین دراز کشیده و از درد به خود می‌پیچید و مچ پایش را گرفته بود زوم کرده بود.

تکل شدید روی پای طارمی

صدای فریادهای طارمی همه را ترسانده بود که تکل بد پدرو مالهیرو اتفاق تلخی را رقم زده باشد. در حالی که همه داور را دنبال می‌کردند و استرس این را داشتند که کارت نشان‌داده شده به مالهیرو چه رنگی است و چه اتفاقی می‌افتد، هواداران ایرانی طارمی نگران بازیکنشان و سرنوشت او بعد از این تکل بودند. اتفاقی که در نهایت با بلندشدن او از زمین و ادامه دادنش به بازی به خیر گذشت و همه یک نفس راحت کشیدند. این اتفاق خوب با یک گل تاریخی هم همراه شد تا طارمی با خاطره خوب تیم محبوبش را ترک کند.

 او شانس آورد که اشک‌هایی بعد از پایان بازی می‌ریخت اشک شوق گل بود و نه اشک ناراحتی از اتفاقی که در دقیقه 64 رقم خورد. خدا طارمی را دوست داشت که نفرین هوادارانی که ااز جدایی او حسابی ناراحت بودند گریبانش را نگرفت و او سالم و روی پا ورزشگاه دراگون(اژدها) را به مقصد میلان ترک کرد. اژدهای پورتو آینده طارمی را نبلعید و چه خبری بهتر از این برای طارمی و هوادارانش.

4326