جدایی مهاجم کامرونی بایرن مونیخ از این تیم در پایان فصل

جدایی مهاجم کامرونی بایرن مونیخ از این تیم در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کامرونی بایرن مونیخ در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اریک ماکسیم چوپو موتینگ مهاجم اهل کامرون باشگاه بایرن مونیخ در پایان بازی هفته ۳۳ بوندسلیگا اعلام کرد در پایان فصل تیم آلمانی را به صورت بازیکن آزاد ترک خواهد کرد. توماس توخل تا به حال در ۳ تیم مختلف هدایت اریک ماکسیم چوپو موتینگ را بر عهده داشت و پس از ماینتس و پاری‌ سن‌ ژرمن، نوبت به باشگاه بایرن‌مونیخ رسید تا شاهد همکاری این دو با یکدیگر در دو فصل اخیر باشیم.

اریک ماکسیم چوپو موتینگ در پایان بازی این هفته بایرن مونیخ گفت: " من می‌خواهم از بایرن مونیخ و هوادارن تیم بابت دوران فوق‌العاده و موفقی که همراه با هم داشتیم تشکر کنم. بازی کردن برای این باشگاه بزرگ افتخاری بی نظیر برای من بود و همواره تمام توان خودم را برای تیم و هواداران بی نظیر بایرن مونیخ گذاشتم."

مکس ابرل مدیر باشگاه بایرن مونیخ هم درباره این مهاجم کامرونی گفت: " همه ما در بایرن مونیخ می‌خواهیم از اریک ماکسیم چوپو موتینگ بابت دو سال بسیار موفق که با یکدیگر سپری کردیم صمیمانه تشکر کنیم. موتینگ در سه قهرمانی بوندسلیگا همراه با بایرن مونیخ در این مدت و همچنین فتح جام جهانی باشگاه‌ها و سوپر کاپ آلمان نقش مهمی داشت. بایرن مونیخ آرزوی بهترین‌ها را برای آینده اریک عزیز دارد.‌"

۱۰۰۹