رکورد شکست ناپذیری بایرلورکوزن به ۵۰ بازی رسید

رکورد شکست ناپذیری بایرلورکوزن به ۵۰ بازی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۳ رقابت های بوندسلیگا آلمان با پیروزی پرگل خارج ازخانه برای بایرلورکوزن برابر بوخوم پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرلورکوزن تیم رده نخست و قهرمان زودهنگام جدول رقابت های بوندسلیگا آلمان در هفته ۳۳ این رقابت ها در ورزشگاه تیم بوخوم به مصاف این تیم رفت و یک تساوی برد ۵-۰ را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول تیم میزبان خیلی زود و در دقیقه ۱۳ با اخراج فیلیکس پاسلاک ۱۰ نفره شد تا تیم بایرلورکوزن مهمان در دقیقه ۴۱ توسط پاتریک شیک به گل اول خود برسد و سپس در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه اول ویکتور بونیفیس گل دوم شاگردان ژابی آلونسو را هم زد تا این دو گل برتری برای تیم بایرلورکوزن تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی بماند و شاگردان ژابی آلونسو با نتیجه ۲-۰ نیمه اول را از بوخوم ببرند.

در نیمه دوم این دیدار توپ و میدان بیشتر در اختیار مهمان بود و هافبک های خلاق تیم ژابی آلونسو چندین بار با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمین تیم مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۷۶ امین عدلی گل سوم را هم زد و سپس در فاصله ۷ دقیقه در دقایق ۸۶ و دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه دوم تیم بایرلورکوزن دو‌بار دیگر توسط جوزپ استانیشیچ و سپس الکس گریمالدو به دو گل دیگر رسید تا در نهایت این بازی با حساب ۵-۰ به سود بایرلورکوزن به پایان برسد.

با برد بایرلورکوزن این تیم با ۸۷ امتیاز و تیم صدرنشین مقتدر بوندسلیگا آلمان لقب گرفت و بوخوم هم با ۳۳ امتیاز تیم رده ۱۴ ام جدول بوندسلیگا شد.

۱۰۰۹