هواداری ستاره آلمانی آرسنال از دشمن هم‌شهری!

هواداری ستاره آلمانی آرسنال از دشمن هم‌شهری!

پایگاه خبری فوتبالی- کای هاورتز، ستاره آلمانی آرسنال پس از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد اعلام کرد روز سه‌شنبه هوادار سفت‌وسخت تاتنهام خواهد بود چرا که سفیدهای لندن به مصاف منچسترسیتی می‌روند.

به گزارش فوتبالی، رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج خود رسید، جایی که تنها آرسنال و منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی باقی ماندند و لیورپول به طور کامل از کورس قهرمانی کنار رفت. دو تیمی که فصل گذشته نیز تا هفته‌های پایانی شانه‌به‌شانه همدیگر پیش رفته بودند، در این فصل نیز برای قهرمانی با همدیگر رقابت می‌کنند.

آرسنال این هفته در یک بازی حساس و سخت با 1 گل از سد منچستریونایتد گذشت تا در فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. آن‌ها با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار دارند و باید منتظر توقف منچسترسیتی مقابل تاتنهام باشند تا تبدیل به شانس اصلی قهرمانی شوند. هرچند که منچسترسیتی هفته آینده نیز در برابر وستهام یونایتد قرار خواهد گرفت، اما بعید است سیتیزن‌ها در آن بازی امتیاز از دست بدهند.

حالا کای هاورتز، ستاره آلمانی آرسنال پس از عبور از سد منچستریونایتد اعلام کرد روز سه‌شنبه بزرگ‌ترین هوادار تاتنهام خواهد بود و از این تیم حمایت می‌کند تا برابر منچسترسیتی پیروز شود. این در حالی است که آرسنال و تاتنهام دو رقیب دیرینه برای همدیگر به حساب می‌آیند و هرگز آرزوی پیروزی برای یکدیگر نکردند.

حتی برخی از شبکه‌های اجتماعی هواداری باشگاه تاتنهام از کادر فنی خود درخواست کردند تا عمدا مقابل منچسترسیتی شکست بخورد و مانع قهرمانی آرسنال شود.

1428