سردار در رُم می‌ماند؟ پاسخ او را بخوانید

سردار در رُم می‌ماند؟ پاسخ او را بخوانید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی باشگاه رُم در خصوص آینده‌اش در این تیم پاسخ مبهمی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون در مدت حضورش در بایرلورکوزن اغلب نیمکت‌نشین بود و بازی‌های زیادی در بودندسلیگا به او نرسید. اما پس از آنکه با قراردادی قرضی راهی رُم شد، شرایط برایش تغییر کرد و او این روزها فرصت بیشتری دارد تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

سردار در اکثر دقایقی که برای جالوروسی به میدان رفته، توانسته موثر واقع شود و چه به عنوان یار تعویضی و چه در ترکیب اصلی، آمار قابل قبولی از خود برجای گذاشته است. عمکلرد خوب او از چشم دنیله ده‌روسی، سرمربی رُم پنهان نمانده و هر از چند گاهی می‌بینیم لژیونر ایرانی با تمجید رسانه‌های ایتالیایی و سرمربی رُم مواجه می‌شود.

به همین دلیل هواداران رُم و همچنین سرمربی و مدیران باشگاه مشتاق‌اند سردار را به صورت دائمی به خدمت بگیرند و در این راستا تلاش‌هایی هم صورت گرفته تا این ملی‌پوش ایرانی با قراردادی دائمی به سری‌آ منتقل شود.

اما بر سر راه این انتقال یک مانع بزرگ وجود دارد و آن هم رقم درخواستی لورکوزن است. طبق آخرین آخبار، باشگاه آلمانی برای انتقال دائمی آزمون مبلغ سنگین 12.5 میلیون یورو را درخواست کرده که در مرحله اول مذاکرات، با مخالفت مسئولان رُم رو به رو شده است.

هم اکنون، آزمون به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون خود واکنش نشان داده و در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایرنا داشته، سرنوشت باشگاهی خود را به پایان فصل موکول کرده است: «بعد از بازی با لورکوزن در لیگ اروپا، حالا تمام تمرکزمان روی موفقیت در سری‌آ است تا بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. این نه تنها هدف من بلکه خواسته کل تیم است. بنابراین هنوز چیزی درباره آینده‌ام و اینکه در رم می‌مانم یا نه مشخص نیست و همه چیز در پایان فصل معلوم می‌شود.»

7474