عکس؛ نام مادر بازیکنان میلان پشت پیراهن‌های آن‌ها

عکس؛ نام مادر بازیکنان میلان پشت پیراهن‌های آن‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در کشور میلان امروز روز مادر است و باشگاه میلان که شب گذشته در رقابت های سری آ ایتالیا بازی داشت، یک اقدام ویژه برای گرامی‌داشت روز مادر انجام داده بود.

به گزارش فوتبالی ، میلان دیشب در هفته سی و ششم از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

با توجه به این که امروز در ایتالیا روز مادر است، باشگاه میلان در بازی مقابل کالیاری، نام مادر بازیکنان را پشت پیراهن های آن ها درج کرده بود. در حقیقت پشت پیراهن رافائل لیائو نام کونسیسائو درج شده است. کونسیسائو نام خانوادگی مادر رافائل لیائو است.

در بازی شب گذشته میلان، رافائل لیائو در نیمه دوم وارد میدان شد و یک گل زد و یک پاس گل داد و در برد پر گل میلانی ها نقشی مهم داشت. گل های دیگر میلان توسط اسماعیل بن ناصر، کریستین پولیسیچ ( دو بار ) و تیخانی ریجندرز زده شدند.

البته در این فصل از رقابت های سری آ، اینتر قهرمانی خود را قطعی کرده است و پیروزی های میلان تاثیری ندارد و روسونری ها این فصل را در رده دوم جدول به پایان می رسانند.

1471