کامبک زدن یاران مسی با گلزنی سوارز

کامبک زدن یاران مسی با گلزنی سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و مونترال ایمپکت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اینتر میامی در ابتدا دو گل دریافت کرد و سپس توانست سه گل به ثمر برساند و بازی را ببرد. در حقیقت شاگردان تاتا مارتینو در این بازی کامبک زدند و از شکست خوردن در مقابل مونترال ایمپکت فرار کردند.

در این بازی مونترال ایمپکت در دقایق 22 و 32 بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند و از اینتر میامی جلو بیفتد. در دقیقه 44 بود که روخاس گل اول را برای اینتر میامی به ثمر رساند و در دقیقه 45 لوییس سوارز موفق شد گل دوم را برای اینتر میامی بزند و بازی را دو بر دو مساوی کند.

در نیمه دوم تیم تاتا مارتینو به زمین آمده بود تا بازی را ببرد و در نهایت هم موفق شد این کار را انجام بدهد. در دقیقه 59 کرماچی موفق شد گل سوم را برای اینتر میامی به ثمر برساند و در نهایت تیم تاتا مارتینو موفق شد بازی را ببرد و صدر جدول را حفظ کند. هدف اصلی اینتر میامی قهرمانی در لیگ برتر آمریکا است.

تماشای خلاصه بازی

1470