معمای مصدومیت حقیقی؛ امروز مصدوم شد یا دیروز؟

معمای مصدومیت حقیقی؛ امروز مصدوم شد یا دیروز؟

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا حقیقی دروازهبان تیم هوادار در جریان بازی مقابل تیم پرسپولیس در اواخر نیمه اول دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. این مسابقه در نهایت با برتری 2 بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه هوادار در چند هفته اخیر با توجه به نمایش‌های خوب و درخشش در ترکیب تیم هوادار تبدیل به یکی از مهره‌های تاثیر گذار این تیم تحت هدایت مسعود شجاعی همبازی سابق خود در تیم ملی شده است.

علیرضا حقیقی در جریان مسابقه امشب مقابل پرسپولیس در دقیقه 41 به دلیل مصدومیت زمین بازی را با دریافت یک گل در دقایق ابتدایی مسابقه، ترک کرد و جای خود را به آرشا شکوری دروازه‌بان جوان تیم هوادار داد. البته که مصدومیت حقیقی بدون این که او با  بازیکنان پرسپولیس و هوادار برخورد کند برایش رخ داد و پس از مسابقه مشخص شد که مصدومیت او از ناحیه عضله دوقلوی ساق پا بوده است.

قبل از شروع مسابقه، حقیقی در یک گفتگو با خبرنگار فوتبالی خبر داد که به دلیل مصدومیت در تمرین دیروز قادر به انجام این بازی حساس در مقابل تیم سابق خود نیست. در حالی که یک ساعت پیش از مسابقه نام او در لیست و ترکیب اصلی تیم هوادار دیده می‌شد تا در نهایت او در اواخر نیمه اول بازی را با مصدومیتی که از پیش داشت ترک کند.

پس از پایان مسابقه در نشست خبری با سوالی که خبرنگار فوتبالی درباره مصدومیت علیرضا حقیقی از مسعود شجاعی پرسید، سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال پس از تمجید از عملکرد علیرضا حقیقی در دروازه هوادار گفت: «با توجه به مصدومیت حقیقی نمی‌خواستیم که او را حتی برای ادامه فصل از دست بدهیم و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم. اما علیرضا حقیقی اصرار به بازی داشت و با تلاش پزشکان تیم با تزریق دارو و با استفاده از مسکن به بازی هم رسید که متاسفانه با بدشانسی ما به علت مصدومیت نتوانست به مسابقه ادامه دهد و حفظ سلامتی بازیکنان برای ما مهم است.»

1229