بازگشت شکوهمندانه چلسی با درخشش مهاجمین

بازگشت شکوهمندانه چلسی با درخشش مهاجمین

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، ناتینگهام فارست با نتیجه 3-2 مقابل چلسی شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، رقابت کسب سهمیه در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس مانند کورس قهرمانی حساس و نفس‌گیر شده است. چهار تیم تاتنهام، چلسی، نیوکاسل و منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ اروپا با همدیگر رقابت می‌کنند و تا هفته پایانی برای به دست آورد جواز حضور در این رقابت‌ها می‌جنگند.

چلسی این هفته از سد ناتینگهام فارست عبور کرد تا رقابت برای کسب سهمیه داغ‌تر از همیشه شود. میخاییلو مودریک، وینگر تکنیکی چلسی موفق شد تنها 8 دقیقه پس از آغاز بازی روی پاس کول پالمر گل اول تیمش را به ثمر رساند. این برتری دوام زیادی نداشت و ویلی بولی با پاس مورگان گل گیبز وایت موفق شد کار را به تساوی بکشد. در ادامه نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا دو تیم با مساوی 1-1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم ناتینگهام فارست برای زدن گل دوم فشار آورد و توانست در هفتاد و چهارمین دقیقه، توسط کالوم هادسون اودوی به گل برسد. این بازیکن برابر تیم سابقش گلزنی کرد. پاس این گل را مانند گل اول مورگان گیبز وایت داد. چلسی که در آستانه یک شکست دیگر قرار داشت، بر فشار حملاتش افزود. رحیم استرلینگ که به جای مودریک، زننده گل اول چلسی به میدان آمده بود، توانست گل تساوی‌بخش آبی‌ها را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و نیکولاس جکسون برای بار سوم دروازه ناتینگهام فارست را باز کرد و بازگشت شکوهمندانه چلسی به این بازی را تکمیل کرد.

1428