حریف امشب رئال مادرید به دسته پایین‌تر لالیگا سقوط کرد

حریف امشب رئال مادرید به دسته پایین‌تر لالیگا سقوط کرد

پایگاه خبری فوتبالی - گرانادا پیش از شروع بازی اش با رئال مادرید، به دسته پایین تر لالیگا سقوط کرد و حالا دیگر برایش فرقی ندارد که چه نتیجه ای در بازی های باقی مانده به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، گرانادا که در رده نوزدهم جدول بیست تیمی رقابت های لالیگا قرار دارد، به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا یا همان سگوندا دیویژن سقوط کرد. این اتفاق با پیروزی یک بر صفر مایورکا مقابل لاس پالماس قطعی شد و حالا دیگر گرانادا در فاصله چهار هفته تا پایان لالیگا هر کاری هم که کند نمی تواند خودش را در این لیگ نگه دارد و سقوطش قطعی شده است.

گرانادا دومین تیمی است که سقوطش به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا قطعی می شود. در حقیقت پیش از گرانادا، این آلمریا بود که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده بود. گزینه بعدی برای سقوط، کادیز است. این تیم اگر چه هنوز سقوطش قطعی نشده است اما به نظر می رسد که به زودی این اتفاق رخ بدهد و کادیز هم به جمع آلمریا و گرانادا بپیوندد و راهی دسته پایین تر شود.

گرانادا امشب از ساعت 20 با رئال مادرید روبرو می شود. این در حالی است که قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شده است و از سوی دیگر گرانادا به دسته پایین تر سقوط کرده است.

گرانادا در این فصل از 34 بازی تنها 21 امتیاز گرفته است و فقط 4 برد داشته است. تفاضل گل فعلی آن ها منفی 28 است که می تواند بد تر هم بشود.

1471