سه باشگاه مناسب برای سون هیونگ مین از نگاه مورینیو

سه باشگاه مناسب برای سون هیونگ مین از نگاه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو اعتقاد دارد که سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام باید به تیمی دیگر در لیگ برتر انگلیس ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تاتنهام با صحبت های جدیدش هواداران تیم سابقش را عصبانی کرد چرا که معتقد است که سون باید به تیمی ملحق شود که شانس کسب جامها را داشته باشد. 

مورینیو در سال 2021 توسط تاتنهام اخراج شد اما به نظر می رسد که همچنان باشگاه سابقش را زیر نظر دارد و صحبت هایی جنجالی را در مورد ستاره 31 ساله داشته است. مورینیو  گفته است :" به سون به عنوان بازیکنی کره ای نگاه نمی کنم بلکه به او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا نگاه می کنم. شاید هواداران تاتنهام از حرف من ناراحت شوند اما قصد بی احترامی ندارم.  سون می تواند جامها را ببرد و در بهترین باشگاه ها بازی کند. او می تواند در منچسترسیتی، لیورپول یا چلسی بازی کند. می تواند در تیم های بزرگ در خارج از لیگ انگلیس بازی کند. او تحرک مدرن بازیکنان هجومی را دارد.  می تواند در خط هافبک یا جناحین بازی کند." 

سون 9 سال در تاتنهام حضور داشته و همیشه به این تیم وفادار بوده و 162 گل نیز به ثبت رسانده است.  او توسط آنژه پوستکوگلو به عنوان کاپیتان تاتنهام انتخاب شد و از بازیکنان کلیدی تیم انگلیسی به شمار می رود. 

4125