واکنش سرمربی اینتر میامی به احتمال جذب ستاره سابق رئال مادرید

واکنش سرمربی اینتر میامی به احتمال جذب ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی توانسته ستارگان نامداری نظیر لیونل مسی، لوئیز سوارز، سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا را جذب کند و نام ستارگان دیگری هم پیرامون این تیم مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی به شایعات در مورد خریدهای این تیم علی الخصوص آنخل دی ماریا واکنش نشان داد. البته نامهای دیگری نظیر رادامل فالکائو و گیلرمو اوچوا ستارگان کلمبیایی و مکزیکی نیز پیرامون این تیم مطرح شده اند. 

سرمربی آرژانتینی  اینتر میامی گفت:" چیزهایی که گفته می شود را شنیده ام و برای یک بار دیگر توضیح می دهم. نیازی نیست که در مورد توانایی های آنخل توضیحی بدهم. صادقانه صحبت می کنم. دو ماه تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات مانده اما هیچ راهی وجود ندارد که اینتر میامی بتواند دی ماریا را بخرد. چیز دیگری نمی توانم در این باره بگویم. از نظر ورزشی، تردیدی نسبت به او وجود ندارد اما باید شرایط خیلی خاصی رخ بدهد. باید سقف بودجه لیگ آمریکا را رعایت کنیم. نمی توانیم آنخل یا بازیکن دیگری را بخریم. تا زمانی که قوانین مالی عوض نشود، چنین خریدی مشکل است. نیازی نیست که در مورد کیفیت بازیکنانی نظیر رادامل فالکائو یا دی ماریا صحبت کنم. در حال حاضر به خرید دروازه بان فکر نمی کنیم. فقط درصورتی که دروازه بان کنونی ما، دریک کالندر پیشنهاد خوبی داشته باشد و بخواهد جدا شود، به خرید دروازه بان فکر خواهیم کرد." 

4125