ژاوی از بازگشت ستاره‌های لاماسیا استقبال می‌کند

ژاوی از بازگشت ستاره‌های لاماسیا استقبال می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز از بازگشت بازیکنان سابق لاماسیا به بارسلونا استقبال می‌کند و آن را اتفاقی مثبت برای تیم می‌داند.

به گزارش فوتبالی، پس از فصل ناموفقی که بارسلونا با ژاوی هرناندز پشت سر گذاشت، حالا مدیران باشگاه تصمیم دارند تا به هر شکلی که شده در تابستان امسال تیم خود را تقویت کنند و آماده یک فصل خوب با هدایت ژاوی شوند. آن‌ها گزینه‌های زیادی را برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو زیر نظر دارند؛ اما مشکلات مالی باشگاه ممکن است باعث شود همه این انتقال‌ها به وقوع نپیوندد.

یکی از هدف‌های اصلی کاتالان‌ها برای نقل و انتقالات، خرید یک وینگر چپ است. گزینه‌هایی همچون نیکو ویلیامز و خویچا کواراتسخلیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند. دنی اولمو و ژاوی سیمونز که از آکادمی بارسلونا پرورش یافتند نیز در لیست گزینه‌ها حضور دارند. دنی اولمو بند آزادسازی 60 میلیون یورویی در قراردادش دارد و بارسلونا به سختی می‌تواند چنین مبلغی را برای خرید اولمو بپردازد. سیمونز نیز تحت قرارداد پاری سن ژرمن است و تنها راه پیوستنش به بارسلونا انتقال قرضی است.

به گزارش نشریه اسپورت، ژاوی هرناندز از خرید این دو بازیکن استقبال می‌کند. او دوست دارد بازیکنانی که قبلا در لاماسیا حضور داشتند دوباره با بارسا برگردند، چون اعتقاد دارد روند انطباق‌پذیری آن‌ها در تیم سریع‌تر طی می‌شود.

پیش از این جوردی آلبا و جرارد پیکه بازیکنانی بودند که لاماسیا را ترک کردند و بعد از چند فصل دوباره به بارسلونا برگشتند و دوران موفقی را هم در این تیم سپری کردند. حالا باید دید آیا مدیران بارسلونا از پس خرید این دو ستاره برمی‎‌آیند یا خیر؟

1428