الاتحاد در غیاب بنزما، با 5 گل تحقیر شد

الاتحاد در غیاب بنزما، با 5 گل تحقیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد در دیدار خانگی مقابل الاتفاق با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد تا یازدهمین شکست فصلش را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی ام لیگ حرفه ای عربستان سعودی، تیم های الاتحاد و الاتفاق از ساعت 21:30 به وقت تهران در ورزشگاه عبدالله اسپورتس سیتی به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که الاتحاد با 50 امتیاز و الاتفاق با 43 امتیاز به ترتیب در رده های پنجم و نهم قرار داشتند. البته آیمریک لاپورته و کریم بنزما نتوانستند الاتحاد را در این بازی همراهی کنند.

در نیمه اول الاتفاق شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 5 توسط سکو فوفانا با پاس جورجینیو واینالدوم به گل اول برسد. سپس در دقیقه 28، یک پنالتی توسط VAR به الاتفاق داده شد و این بار موسی دمبله گلزنی کرد. 4 دقیقه بعد از این گل کارل توکو اکامبی برای بار سوم، دروازه میزبان را گشود و در دقیقه 39، توکو اکامبی یک گل دیگر هم زد تا الاتفاق در 8 دقیقه، 3 بار دروازه الاتحاد را باز کند و نیمه اول با نتیجه چهار بر صفر به سود مهمان خاتمه یافت.

در نیمه دوم توکو اکامبی همچنان عطش گلزنی داشت و این بار در دقیقه 55 موفق به انجام این کار شد تا الاتفاق با نتیجه پنج بر صفر الاتحاد را شکست دهد.

4416