مربی ملوان: ما همیشه برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می شویم

مربی ملوان: ما همیشه برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تمامی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال شمس آذر را بررسی کردیم و به‌خوبی مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد.

به گزارش فوتبالی، بهروز فداکار روز جمعه قبل از بازی با شمس آذر در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: اگرچه شمس آذر یکی از تیم های خوب این دوره از مسابقات بوده که در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته است، اما تیم ملوان نیز برنامه دارد.

وی ادامه داد: ما فقط برای بازی کردن نیامدیم و چون نقاط قوت و ضعف تیم مقابل را خوب می شناسیم، هدفمان ارایه یک بازی خوب و دیدنی است.

فداکار تاکید کرد: هرکسی خوب بازی کند امتیاز خواهد گرفت، ما همیشه برای گرفتن سه امتیاز وارد بازی می شویم و البته از تماشاچی‌های خوب ملوان می خواهیم که ما را تنها نگذارند.

مربی ملوان گفت: کادر خوب و مجرب تیم و صرف وقت بسیار باعث شده تا همدلی میان کادر فنی افزایش یابد و موفقیت‌های پشت سر هم را تجربه کنیم که امیدوارم در سه بازی آینده مثل قبل دچار بدشانسی نشویم.

فداکار یادآور شد: فکر می کنم فردا یک بازی خیلی خوبی برگزار خواهد شد و امیدواریم کسی که فردا سوت می زند حق را به حق دار بدهد.

۲ تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی روز شنبه /۲۲ اردیبهشت/ در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر واقع در ورزشگاه سردار آزادگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم شمس آذر قزوین با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم و تیم ملوان با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

2636