درخواست ملوان از سازمان لیگ؛ در این هفته‌ها بیشتر مراقب دوپینگ باشید!

درخواست ملوان از سازمان لیگ؛ در این هفته‌ها بیشتر مراقب دوپینگ باشید!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد بادافره سرپرست ملوان به دلیل حساسیت بالای بازی‌های آخر فصل از کمیته داوران و سازمان لیگ تقاضا ویژهای دارد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملوان در چهار بازی باقیمانده این فصل باید به مصاف شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، تراکتور و آلومینیوم اراک برود. ملوانی‌ها که مدعی هستند از داوری‌ها ضرر کرده‌اند خواستار نظارت بیشتر بر داوری هستند. محمد بادافره سرپرست تیم ملوان در گفت و گو با فوتبالی در مورد داوری بازی با هوادار گفت:

بازی با هوادار چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در آن بازی در دقیقه ۲۵ موقعیت پنالتی صد در صدی که روی محمد رضا سلیمانی رخ داد از دید داور دور ماند و داور آن پنالتی را برای ما نگرفت. اکثر کارشناسان آن موقعیت را به طور حتم پنالتی تشخیص داده‌اند. باشگاه ملوان با شکایتی که کرده پیگیر آن قضیه است.

باشگاه ملوان و من به عنوان سرپرست این باشگاه از کمیته داوران می‌خواهیم نظارت بیشتری بر بازی‌های باقیمانده داشته باشند و از سازمان لیگ تقاضا دارم با توجه به حساسیت بازی‌های پایان فصل توجه بیشتری به بحث دوپینگ داشته باشند‌ و ماموران دوپینگ سر همه بازی‌ها حاضر باشند که خدایی نکرده حقی از هیچ تیمی اجحاف نشود.

بازی ما با هوادار ماموران دوپینگ سر بازی آمدند و از بازیکن ما تست دوپینگ گرفتند. ما مشکلی نداریم و از این کار هم استقبال می‌کنیم. تقاضا دارم همان طور که سر آن بازی، برای تست دوپینگ آمدند برای سایر بازی‌ها هم تشریف بیاورند و به قضیه دوپینگ توجه بیشتری داشته باشند.

7474