رستگاری پسران آلونسو در المپیکو؛ نبرد مارسی و آتالانتا برنده نداشت

رستگاری پسران آلونسو در المپیکو؛ نبرد مارسی و آتالانتا برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای‌ دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، بایرلورکوزن به مصاف رم و مارسی در مقابل آتالانتا صف‌آرایی کرد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، بایرلورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف تیم عنابی‌پوش این شهر رفت که در نهایت شاگردان ژابی آلونسو توانستند با دو گل فلوریان ویرتز و آندریخ به یک برتری ارزشمند دست پیدا کنند. دو هافبک آلمانی لورکوزن در دقایق ۲۸ و ۷۳ برای تیمشان گلزنی کردند.

قهرمان این فصل بوندسلیگا این فرصت را دارد در صورت شکست نخوردن م قابل رم در بازی برگشت، به دیدار نهایی لیگ اروپا صعود کنند و در آستانه کسب یک جام دیگر قرار بگیرند.

در دیگر دیدار این مرحله، مارسی از آتالانتا میزبانی کرد. در یازدهمین دقیقه بازی، جانلوکا اسکاماکا، مهاجم سرحال این هفته‌های فرشته‌های برگامو تیم میهمان را پیش انداخت. کوپمینرز، ستاره هلندی خط هافبک آتالانتا این گل را ساخته و پرداخته کرد. اما طولی نکشید که نماینده فرانسه موفق شد با گلزنی مدافع پیش‌تاخته خود، شنسل امبمبه به گل تساوی دست یابد. جفری کوندوگبیا، هافبک سابق اینتر پاس این گل را به هم‌تیمی خود داد.

در ادامه بازی، تلاش‌های دو تیم برای زدن گل تساوی بی‌ثمر بود و بازی با همان نتیجه تساوی ۱-۱ به اتمام رسید تا همه چیز در بازی برگشت و در ایتالیا مشخص شود.

هفته آینده، این چهار تیم‌ باید در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف همدیگر بروند. با نتایجی که امشب به دست آمد باید گفت بایرلورکوزن و آتالانتا دست بالاتر را دارند، اما رقابت‌های حذفی اروپایی همواره نشان داده‌اند قابل پیش‌بینی نیستند و باید انتظار هر اتفاقی را داشت.

۱۴۲۸