چرا مدیران منچستریونایتد در فصل آینده هم به اریک تن هاگ اعتماد خواهند کرد؟

چرا مدیران منچستریونایتد در فصل آینده هم به اریک تن هاگ اعتماد خواهند کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود تلاش مدیران باشگاه منچستریونایتد برای برکناری اریک تن هاگ در پایان فصل ممکن است این چنین اتفاق  رخ ندهد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خیر نشریه دیلی تلگراف با وجود اینکه مدیران جدید باشگاه منچستریونایتد هرگونه تغییر سرمربی در آینده را رد نمی کنند اما برنامه فعلی آنها واضح است و آنها می خواهند با اریک تن هاگ در فصل آتی ادامه دهند. دلایل آنها برای این اتفاق به دو مسئله مهم باز می گردد:

۱ - اریک تن هاگ زیر نظر یک ساختار مدیریتی درست کار نکرده و بخشی از مشکلات فعلی بخاطر عملکرد ضعیف مدیران سابق در کنترل حواشی و نقل و انتقالات بوده است و به همین دلیل شاید با یک تیم مدیریتی مناسب این مربی بتواند اعتماد باشگاه را به خود جلب کند.

۲ - مورد دوم نبود یک گزینه جانشینی استاندارد و مطمئن برای اریک تن هاگ است که با سیاست های مدیران باشگاه انگلیسی هماهنگ باشد و ساختار این باشگاه را به خوبی بشناسد.

اریک تن هاگ در ماه آینده میلادی مورد بررسی مدیر جدید قرار خواهد گرفت. مدیر فنی جدید منچستریونایتد، جیسون ویلکاکس، وضعیت سرمربی و روابط اتاق رختکن را قبل از تصمیم نهایی باشگاه در مورد آینده تن هاگ بررسی می‌کند و سپس در مورد آینده نیمکت شیاطین سرخ نظر نهایی اعلام خواهد شد.

۱۰۰۹