منچستریونایتد پیشتاز در رقابت جذب وینگر فرانسوی کریستال پالاس

منچستریونایتد پیشتاز در رقابت جذب وینگر فرانسوی کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در جذب ستاره فرانسوی کریستال پالاس از رقبا پیشی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچستریونایتد پیشتاز رقابت برای خرید مایکل اولیسه در تابستان است. البته هنوز مشخص نیست که قرارداد خرید اولیسه چقدر هزینه دارد، اما این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از بند ۳۵ میلیون پوندی یا ۴۳.۷ میلیون دلاری در قرارداد قبلی او است. یک منبع این مبلغ را بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون پوند اعلام کرده است. در حال حاضر منچستریونایتد جیدون سانچو را به صورت قرصی در این پست در تیم دورتموند در اختیار دارد اما تنها راه بازگشت سانچو به منچستریونایتد جدایی تن هاگ است در غیر اینصورت وینگر انگلیسی فروخته می شود تا مایکل اولیسه به جمع شیاطین سرخ پیوندد.

منچستریونایتد برای تابستان امسال بدنبال یک وینگر جدید خواهد بود. آنها در داخل باشگاه در مورد مایکل اولیسه از کریستال پالاس و پدرو نتو از ولورهمپتون به عنوان وینگر احتمالی صحبت کرده اند

از سوی دیگر باشگاه منچسترسیتی می خواهد منچستریونایتد را با خرید مایکل اولیسه از کریستال پالاس شکست دهد. سیتیزن ها این بازیکن ۲۲ ساله را به عنوان یک خرید بزرگ برای تابستان می بینند و در حال ارائه یک پیشنهاد بزرگ برای اضافه کردن او به تیم پپ گواردیولا است.

۱۰۰۹