کامنت اینستاگرامی وینیسیوس برای ستاره انگلیسی دورتموند (عکس)

کامنت اینستاگرامی وینیسیوس برای ستاره انگلیسی دورتموند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی دورتموند موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و گام مهمی را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

به گزارش فوتبالی ، جیدون سانچو ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت. او دریبل های زیادی زد و رکورد ویژه ای برای خودش خلق کرد. در حقیقت او یازده دریبل در مقابل پاری سن ژرمن داشت. آخرین باری که یک بازیکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود حداقل یازده دریبل را از خودش به نمایش بگذارد، در نیمه نهایی سال 2008 بوده است که لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل منچستر یونایتد این کار را کرده است.

جیدون سانچو پس از بازی دیشب یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید برای این پست سانچو کامنت گذاشت و نوشت:" چه بازیکنی "

باید دید که در نهایت کدام تیم ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسند. ممکن است که وینی جونیور و سانچو در فینال با هم روبرو شوند.

1471