باخت، عادت جدید زنان چلسی

باخت، عادت جدید زنان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان چلسی دیشب مقابل لیورپول مغلوب شد تا شانسش برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کم شود.

به گزارش فوتبالی، هفته بیستم سوپرلیگ فوتبال زنان انگلیس دیشب برگزار شد و در مهمترین دیدار این هفته از رقابت ها چلسی با نتیجه چهار بر سه مغلوب لیورپول شد تا با یک بازی کمتر نسبت به منچستر سیتی صدرنشین و ۶ امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار بگیرد. حالا چلسی با این نتیجه شانسش برای قهرمانی در لیگ انگلیس کم شد و احتمالا باید شاهد قهرمانی منچستر سیتی با توجه به دو ‌هفته باقی مانده باشیم.

اما باخت دیشب چلسی چیز عجیبی نبود و آن ها در یک ماهه گذشته سه جام دیگر را هم با شکست هایشان از دست داده اند.

چلسی دوازدهم فروردین امسال در فینال جام حذفی مقابل آرسنال با یک گل شکست خورد و نتوانست قهرمان جام حذفی زنان انگلیس شود. دو هفته بعد آنها مقابل منچستریونایتد در نیمه نهایی جام اتحادیه قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند و از این مسابقات کنار رفتند. تیم فوتبال زنان چلسی هفته گذشته هم با شکست مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا از این مسابقات کنار رفتند تا با شکست دیشبشان در لیگ، سال بدی برای شاگردان اما هیز در چلسی به ثبت برسد.

اِما هیز سرمربی تیم فوتبال زنان چلسی در اواسط فصل اعلام کرده بود که این فصل، آخرین فصل حضورش در چلسی است.

در روزهایی که تیم فوتبال مردان چلسی عملکرد خوبی ندارد، امید هواداران چلسی به تیم زنانش بود که آن ها هم نتوانستند موفق عمل کنند. هرچند که هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی در لیگ برتر زنان انگلیس را دارند.

6001