حضور نکونام و استقلالی‌های سابق در مراسم ختم مرحوم بابازاده/ درخواست نکونام از پیشکسوتان

حضور نکونام و استقلالی‌های سابق در مراسم ختم مرحوم بابازاده/ درخواست نکونام از پیشکسوتان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال و چندتن از پیشکسوتان این تیم در مراسم سوم پدر حمید بابازاده حضور پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، حمید بابازاده، دروازه‌بان و مربی سابق باشگاه استقلال چند روز قبل پدر خود را از دست داد و در غم از دست دادن وی به سوگ نشست.

مراسم سوم آن مرحوم امروز از ساعت 15:00 تا 16:30 در مسجد الزهرای تهران برگزار شد و چندتن از استقلالی‌های سابق برای عرض تسلیت در این مراسم حضور پیدا کردند.

علاوه بر جواد نکونام (سرمربی استقلال) چهره‌های دیگری همچون علیرضا منصوریان، بهتاش فریبا، عباس سرخاب و... هم در میان حاضرین دیده می‌شد که ضمن شرکت در این مراسم به دروازه‌بان سابق استقلال دلداری و تسلی دادند.

حمید بابازاده، دروازه‌بان استقلال در دهه‌ 60 و 70 شمسی بود که قهرمانی‌های مختلفی با آبی‌ها به دست آورد و از مهمترین افتخارات وی می‌توان به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

بابازاده اوایل دهه 80 به عنوان مربی دروازه‌بان به تیم سابق خود برگشت و توانست سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به عنوان مربی استقلال به دست آورد.

در حاشیه این مراسم، نکونام با پیشکسوتان استقلال به گفت‌وگو پرداخت و از آن‌ها خواست در هفته‌های آینده، به تمرینات تیم سر بزنند و به بازیکنان روحیه بدهند.

استقلال پس از هفته‌ها پیروزی پیاپی، بالاخره دیروز در تبریز مقابل تراکتور متوقف شد و چیزی نمانده بود این لغزش کار دست آن‌ها بدهد و صدر به پرسپولیس واگذار شود. اما شانس با آبی‌ها یار بود که پرسپولیس هم در آزادی امتیاز از دست داد تا صدر همچنان در اختیار نکونام و شاگردانش باشد.

تا پایان لیگ بیست‌وسوم تنها 5 هفته دیگر باقی مانده و از دست دادن هر امتیاز می‌تواند هزینه گزافی برای تیم‌های بالا و پایین جدول داشته باشد. نکونام با دعوت از پیشکسوتان باشگاه، تصمیم دارد از تجربه و اطلاعات آن‌ها استفاده کند و در این هفته‌های پایانی، روحیه مضاعفی را به تیمش تزریق کند تا دیگر لغزشی در این مقطع حساس صورت نگیرد و صدرنشینی از دست نرود.

7474