استوری جورجینا پس از گل تماشایی رونالدو مقابل الخلیج

استوری جورجینا پس از گل تماشایی رونالدو مقابل الخلیج

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو هم همچون بسیاری از فوتبالدوستان از گل تماشایی کریستیانو رونالدو برای النصر در نیمه نهایی جام حذفی عربستان به وجد آمد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو توانست دبل کند و به النصر کمک کرد تا با نتیجه سه بر یک مقابل الخلیج پیروز شود و راهی فینال جام حذفی عربستان شود. فوق ستاره پرتغالی در این بازی گل زیبایی را با فرصت طلبی و استفاده از غفلت دروازه بان با پای چپ به ثبت رساند. 

رونالدو بعد از آن به مانه اجازه داد تا به جای او پنالتی بزند و دومین گلش در بازی را هم به ثبت رساند تا آماده تقابل حساس با الهلال در فینال شود. در حقیقت النصری ها امیدوارند که این بار بتوانند انتقام همه ناکامی های قبلی را از الهلال بگیرند. 

جورجینا که در سکوها حضور داشت و ا نامزدش حمایت می کرد، تصاویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و تصویری از لحظه گل زیبای رونالدو همراه با شکلک قلب منتشر کرد تا این گونه به ستاره پرتغالی تبریک بگوید. 

رونالدو در فصل 24-2023  در سن 39 سالگی همچنان آمار فوق العاده ای را دارد. در حقیقت او در 45 بازی فصلش 44 گل زده است و امیدوار است که با کسب قهرمانی جام حذفی عربستان، ناکامی هایش در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا در این فصل را به دست فراموشی بسپرد. 

4125