چلسی به دنبال جذب سنگربان تیم ملی انگلیس

چلسی به دنبال جذب سنگربان تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در جهت تقویت خط دفاع و دروازه خود به جذب جردن پیکفورد دروازه‌بان ملی پوش اورتون در تابستان پیش رو علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به عملکرد نه چندان خوب رابرت سانچز دروازه‌بان اسپانیایی این فصل چلسی که در تابستان گذشته از برایتون به جمع آبی‌ها آمد و عدم پختگی جورجه پتروویچ در دروازه، چلسی قصد دارد جردن پیکفورد، سنگربان شماره یک تیم ملی انگلیس و اورتون را جذب کند. 

به گفته فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، گزارش‌هایی وجود دارند که به علاقه چلسی برای جذب جردن پیکفورد در تابستان اشاره می‌کنند. در حال حاضر باید وضعیت پیکفورد را به طور کلی دنبال کرد اما موضوع جدایی این سنگربان به نظر اورتون بستگی دارد.

به گفته رومانو در حال حاضر از تماس چلسی با اورتون اطلاعاتی موجود نیست اما باید دید که آبی‌ها به طور کلی در پست دروازه‌بانی چه تصمیمی می‌گیرند. این را هم باید در نظر داشت که کپا آریزابالاگا در پایان فصل به چلسی بازخواهد گشت. بنابراین برای فصل آینده سه دروازه‌بان در تیم چلسی وجود خواهد داشت و این موضوع قبل از خرید یک دروازه‌بان جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آبی‌ها تا اینجای فصل پس از ۳۳ بازی، ۵۹ گل دریافت کرده‌اند که رکورد منفی برای آن‌ها به شمار می‌رود. در تابستان به جدای از جذب مهاجم و هافبک آن‌ها باید در خط دفاع خود نیز تغییراتی انجام دهند تا با قدرت بیش‌تری در فصل آینده لیگ برتر حضور پیدا کنند.

۱۴۲۸