حضور معنادار یک ستاره در تبلیغات پیراهن جدید لیورپول؛ ماندنی شد؟

حضور معنادار یک ستاره در تبلیغات پیراهن جدید لیورپول؛ ماندنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران لیورپول معتقد هستند که در تبلیغات پیراهن فصل اینده تیمشان، علامت مهمی را در مورد آینده یکی از ستارگان تیمشان دریافت کرده اند!

به گزارش فوتبالی، سرخ ها در روز پنجشنبه از پیراهن جدید خود برای فصل 25-2024 رونمایی کرده اند. در حقیقت این پیراهن با الهام از پیراهنی طراحی شده که 40 سال پیش به آنها برای سه قهرمانی متوالی اروپایی کمک کرد. 

 پس از رونمایی از این پیراهن، هواداران لیورپول به این نکته توجه ویژه ای داشتند که محمد صلاح هم در عکس های تبلیغاتی حضور داشته است. شایعات در مورد اینده صلاح خیلی زیاد بوده است چرا که مهاجم مصری فقط یک سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و هفته ای 350 هزار پوند دستمزد می گیرد.

مذاکرات لیورپول برای تمدید قرارداد صلاح، نتایج موفقی نداشته است هر چند که سرخ ها سال گذشته پیشنهاد 150 میلیون پوندی الاتحاد برای فروش او را رد کرده بودند.

در هر صورت حضور صلاح در تبلیغات پیراهن جدید لیورپول، در میان هواداران این تیم امید زیادی ایجاد کرده است. یک هوادار نوشته است:"  نشانه خوبی است که محمد در این تصویر حضور دارد." و دیگری نوشته است:" وای خدای من! محمد صلاح با پیراهن جدید. رویای الاتحاد ویران شد، هاهاها."  دیگری نیز نوشته است:" محمد صلاح در پیراهن جدید لیورپول. بی صبرانه منتظرم که او فصل َآینده این پیراهن را به تن کند." 

4125