فانتزی و زیبا؛ هواداری که نمی‌شناسید!

فانتزی و زیبا؛ هواداری که نمی‌شناسید!

پایگاه خبری فوتبالی- تیمی که نحسی 13 یقه آن را گرفت و در هفته 13، پنج گل از سپاهان خورد، بعد از آن بازی متحول شده و حالا روزهایی کاملا متفاوت را در لیگ تجربه می‌کند.

به گزارش فوتبالی، شاید این اصل در فوتبال روز دنیا ثابت نشده است اما حداقل در فوتبال ایران این‌طور به نظر می‌رسد که بازیکنان فانتزی مربیان زیباتری می‌شوند! 

در لیگ برتر ایران این روزها دو مربی جوان، دو هافبک خلاق روزهای خوبی را به تیم‌هایشان هدیه داده‌اند. محرم نویدکیا در رفسنجان و دیگری مسعود شجاعی در هوادار

از میان آن دو می‌توان کار مسعود شجاعی را بسیار سخت‌تر دانست. او تیمی را تحویل گرفت که با عملکرد محمود فکری به روزهای بدی دچار شده بود و حتی در فصل قبل از آن هم عملکرد خاصی نداشت. با این حال این تیم بدون هوادار بدون جذابیت با مسعود شجاعی به جایی رسیده که باید از آن‌ها گفت و نوشت. 

2 شکست در 14 بازی که آن هم مقابل دو تیم مدعی یعنی تراکتور و استقلال بوده هوادار را به جایی رسانده که روزهای بازنده بودن را فراموش کرده است. جالب است که آنها وقتی می‌بازند یا مساوی می‌کنند هم جذاب امتیاز از دست می‌دهند مانند باخت 4 بر 2 مقابل تراکتور یا باخت مقابل استقلال در حالی که 3 برابر این تیم شوت در چارچوب داشت یا تساوی 3-3 مقابل فولاد. تیمی که می‌توان آن را مدرسه پیرمردهای لیگ دانست و با میانگین سنی احتمالا بالای 30 سال از پیرترین تیم‌های لیگ است با انگیزه و اشتیاقی بازی می‎کند که همه فراموش کرده‌اند این بازیکن‎‌‌ها سال‌های آخر فوتبالشان را زندگی می‌کنند. 

هوادار یازدهم جدولی در صورت ادامه این روند احتمالا می‌تواند فصل را در میان میانه بالایی‌ها به پایان ببرد. تیم‌های بدون هوادار همیشه در نظر هواداران فوتبال بهترین گزینه برای سقوط هستند. تیمی که همه امیدوار بودند به جای تیم‌های ریشه‌دار وشهرستانی یکی از مدعیان سقوط باشد این روزها آنقدر جذاب بازی می‌کند که کمتر کسی آرزوی سقوط آنها را دارد.  

4326