پوچتینو از احساسش نسبت به دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام می‌گوید

پوچتینو از احساسش نسبت به دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو، اقرار کرده است که هنوز هم عشقی که زمانی به تاتنهام داشته است را نسبت به باشگاه چلسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آرژانتینی آبی‌های لندن، امشب در 400 امین باری که به عنوان سرمربی یک بازی در لیگ جزیره را تجربه می‌کند، مقابل تاتنهام، تیم سابقش قرار خواهد گرفت. پوچ 5 سال و نیم را به عنوان سرمربی تاتنهام، دیگر تیم لندنی لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و موفق شد تا آن‌ها را تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند و تاریخچه این سرمربی آرژانتینی، باعث نارضایتی برخی طرفداران چلسی شده است. 

پوچتینو درباره این احساسات متناقض گفت:" شما نمی‌توانید بازه ای در حدود 6 سال را با 10 ماه مقایسه کنید." این سرمربی 52 ساله، از بوسیدن لوگو باشگاه چلسی برای جلب رضایت طرفداران افراطی چلسی خودداری کرده است و هنوز راه زیادی برای ساخته شدن یک رابطه عمیق بین او و طرفداران این تیم باقی مانده است. پوچتینو اما اصرار دارد که این اتفاق با گذشت زمان، رخ خواهد داد. 

با توجه به نتایج ناامید کننده چلسی در این فصل و رابطه نه چندان جالب طرفداران این تیم با سرمربی آرژانتینی، باید دید که او می‌تواند در فصل آینده باز هم بر روی نیمکت چلسی بنشیند یا سنت دیرینه این باشگاه لندنی در اخراج کردن بدون تعلل سرمربی‌های ناموفق خود، با اخراج پوچتینو ادامه خواهد داشت.

2102