گزینه سرمربی‌گری ناپولی با چلسی مذاکره نکرده است

گزینه سرمربی‌گری ناپولی با چلسی مذاکره نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته، گزینه اصلی ناپولی برای فصل آینده است و حالا شنیده می‌شود که این سرمربی با مدیران چلسی نیز مذاکراتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در این فصل نتایج چندان خوبی به دست نیاورد. این باشگاه چند بار سرمربی خود را در میانه فصل عوض کرد، اما شرایط به همان شکل باقی ماند، تا جایی که این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که دی لورنتیس، مالک و رییس باشگاه ناپولی برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده دارد.

او می‌خواهد با درآمد ناشی از فروش ستارگان خود، یعنی ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا، تیمش را در چند ناحیه تقویت کند. او برای نیمکت تیم خود نیز با آنتونیو کونته، سرمربی سرشناس ایتالیایی مذاکره کرده و گفته می‌شود که توانست با او به توافق برسد.

باشگاه چلسی نیز شرایط مشابهی دارد. آن‌ها با مائوریتسیو پوچتینو نتایج چندان خوبی به دست نیاورد و گفته می‌شود مدیران باشگاه لندنی به دنبال تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم خود هستند. برخی رسانه‌ها مدعی شدند که آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی خودش را به این باشگاه پیشنهاد کرده و اگر شرایط مناسب باشد، این سرمربی ایتالیایی بار دیگر به غرب لندن برمی‌گردد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر مذاکره کونته با چلسی صحت ندارد. این خبرنگار اضافه کرد اخباری که در این باره منتشر شده واقعی نیستند. او فقط منتظر نتیجه مذاکراتش با ناپولی است و با تیم دیگری مذاکره نکرده است.

حالا باید دید مقصد بعدی کونته کدام تیم خواهد بود.

1428