آرسنال آماده فروش ستاره برزیلی

آرسنال آماده فروش ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در تابستان آینده به پیشنهادها برای گابریل ژسوس مهاجم برزیلی گوش می دهد. ژسوس در حال حاضر نقش مهاجم ذخیره را در تیم میکل آرتتا دارد.

به گزارش فوتبالی، گابریل ژسوس در تابستان 2022 از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و شروعی بسیار خوبی در لندن داشت، اما با وجود مصدومیت های فراوان، او رفته رفته جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد. ژسوس تا سال 2027 با آرسنال قرارداد دارد، اما آینده او بسیار مبهم است. 

به نقل از اتلتیک، آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده قصد دارد تا خط حمله را تقویت کند و برای این مسئله، از بین ژسوس و ادی انکتیا، یکی را خواهد فروخت. 

از ماه ژانویه، ژسوس تنها 2 بار از ابتدا در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته و حالا کای هاورتز، مهاجم اول آرتتا به شمار می رود. توپچی ها با حضور هاورتز در ترکیب اصلی، نتایج بسیار خوبی گرفته اند و همچنین هواداران آرسنال از تمام کنندگی ژسوس خیلی راضی نیستند. 

ستاره سابق سیتی در ماه آوریل فاش کرد که هنوز از مصدومیت زانو که در جام جهانی 2022 به آن دچار شد، رنج می برد. البته همچنان احتمال ماندن ژسوس در آرسنال وجود دارد، اما ادو گاسپار مدیر ورزشی آرسنال با تیم های خواهان ژسوس، مذاکراتی کوتاه داشته است.

4416