معجزه ساکت جادوگر؛ نساجی در لیگ می‌ماند؟

معجزه ساکت جادوگر؛ نساجی در لیگ می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک تساوی و 2 برد یعنی 7 امتیاز طلایی که هدیه ساکت الهامی در سه هفته اخیر به قائمشهری‌ها بوده است. این هدیه‌ها، نساجی را در لیگ برتر ماندنی می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، نساجی با ثبت دومین برد متوالی، ذوب آهن را هم در اصفهان شکست داد تا با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرد و از منطقه سقوط فرار کند. ساکت الهامی با شکست دادن تیمی که در میانه بالایی جدول قرارداد نشان داد که مربی بدقولی نیست و همان طور که وعده داده بود می‌خواهد تیم شهر خسته را در لیگ برتر نگه دارد.

این دومین باری است که ساکت الهامی این کار را برای هواداران نساجی انجام می‌دهد. البته او برای دومین بار هنوز به هدف نرسیده است اما با شکست دادن ذوب‌آهن گام بزرگی در این راه گام برداشته است. شکست دادن تراکتور و ذوب‌آهن، کار بزرگی بود که ساکت الهامی انجام داد و حتی اگر در نهایت به بقا منجر هم نشود باعث خواهد شد تا هواداران نساجی به احترام او کلاه از سر بردارند.

در بازی مقابل ذوب‌آهن، یک گل زودهنگام از نساجی و بعد از آن هم موقعیت‌های بسیار و گل دوم و یک بازی زیبا رای به 3 امتیاز بازی به سود آنها داد تا با شایستگی تمام هفته بیست و پنجم را به عنوان برنده به پایان برسانند. ساکت الهامی دوباره در آغوش بازیکنان و مدیران تیمش قرار گرفت و روز خوبی را تجربه کرد و امیدوار است که بتواند این جشن را با جشن ماندن نساجی در لیگ تکمیل کند.

4326