باز هم شجاعیان باز هم برزیل (ویدیو)

باز هم شجاعیان باز هم برزیل (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مسعود شجاعی به عنوان یکی از جوانترین مربیان لیگ ثابت کرده که همیشه جایی برای پیرمردها هست!

به گزارش فوتبالی، داریوش شجاعیان این روزها به تنهایی یاد و خاطره تیم ملی فوتبال برزیل را زنده می‌کند! او به تنهایی معدنی از زیبایی‌های فوتبال برزیل را به نمایش می‌گذارد. 

بازیکنی که وقتی به هوادار پیوست همه از خرید او به عنوان یک بازیکن تمام‌شده تعجب می‌کردند حالا هر هفته، همه را بیشتر متعجب می‌کند. شجاعیان که در یکی، دو بازی گذشته با یک پاس رونالدینیویی زمینه‌ساز گل تیمش شد و از آن پاس‌هایی ارسال کرد که زمانی در آن تخصص داشت در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هم یک گل زیبا زد. 

کاشته زیبای شجاعیان مقابل صنعت نفت

این بار یک کاشته روبرتو کارلوسی باعث شد تا باز هم نامش مطرح شود و یک بار دیگر در پیروزی تیمش نقش داشته باشد. ضربه ایستگاهی او به دورترین نقطه دروازه رفت تا دروازه‌بان صنعت نفت آبادان هر چقدر هم که تلاش کند نتواند در مهار آن موفق باشد و توپ در گوشه‌ترین قسمت دروازه جای بگیرند.

شجاعیان که تا هفته هفدهم فقط یک گل زده بود و یک پاس گل داده بود بعد از حضور مسعود شجاعی موتورش روشن شده و حالا با 6 گل زده بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و 2 پاس گل هم به نام خودش ثبت شده است. نکته جالب برای این بازیکن این است که او آمار تبدیل شوت به گل فوق‌العاده بالایی دارد و با این که کم در موقعیت گل قرار گرفته است اما از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را کرده و بیشترین گل را به ثمررسانده است.

4326