آث میلان آماده ارسال اولین پیشنهاد برای جذب مهاجم بولونیا

آث میلان آماده ارسال اولین پیشنهاد برای جذب مهاجم بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آث میلان آماده می‌شود تا برای گزینه‌ اول تقویت حمله خود جاشوا زیرکزی که مدت‌ها است او را زیر نظر دارند اقدام‌ کند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به خروج الیویه ژیرو در پایان فصل از میلان و پیوستن احتمالی او به لس آنجلس اف سی، به دنبال جذب جاشوا زیرکزی مهاجم بولونیا است و مدت‌ها است او را مدنظر دارند.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، پیشنهاد میلان به بولونیا برای جذب جاشوا زیرکزی در روزهای آینده ارسال می‌شود. روسونری قصد دارد پیشنهادی به ارزش ۴۵ الی ۵۰ میلیون یورو بعلاوه الکسیس سالمیکرز که در حال حاضر در بولونیا به شکل قرضی توپ می‌زند را ارائه دهد.

میلان تقریبا تمامی بودجه خود را صرف خرید جانشین ژیرو خواهد کرد. آن‌ها در صورت شکست در رقابت برای جذب زیرکزی به دنبال گزینه‌های دیگر مانند سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت خواهد رفت.

یوونتوس و آرسنال دیگر تیم‌های خواهان مهاجم هلندی هستند و احتمالا این دو تیم هم برای جذب او پیشنهادی برای بولونیا ارسال کنند. زیرکزی ۲۲ ساله در این فصل زیر نظر تیاگو موتا عملکرد خوبی داشته و توانسته در ۳۵ بازی آمار ۱۲ گل و ۶ پاس گل را ثبت کند و نام خودش را به عنوان یکی از آینده‌دار ترین مهاجم‌های حال حاضر اروپا مطرح کند.

۱۴۲۸