مدافع ملی پوش؛ فرشته نجات دقیقی در دقیقه ۲+۹۰

مدافع ملی پوش؛ فرشته نجات دقیقی در دقیقه ۲+۹۰

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی پوش شمس آذر گل پیروزی بخش این تیم در وقتهای تلف‌شده نیمه دوم را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، شمس آذر قزوین دیروز در اولین بازی هفته بیست و پنجم میزبان پیکان تهران بود که شاگردان سعید دقیقی توانستند خیلی زود و در دقیقه ۱۰ توسط پوریا سرآبادانی به گل برسند و این برتری تا دقیقه ۸۹ ادامه داشت.

اما درست یک دقیقه مانده به پایان وقت های اضافه، حامد پاکدل مهاجم باتجربه خودروسازان، پاس در عمق ارسالی توسط سامان نریمان جهان را با پای چپ وارد دروازه تیم قزوینی کرد تا شاگردان عنایتی کامبک زده و از باخت نجات پیدا کنند.

اما این پایان کار نبود و سه دقیقه پس از این گل، این بار شاهد کامبک شمس آذر بودیم تا این جدال نیمه جدولی به یکباره بسیار جذاب پیش برود. دقیقه ۲+۹۰ بود که حسین گودرزی مدافع چپ قزوینی‌ها با شوتی زیبا و دقیق برای بار دوم دروازه تیم فیروزه‌ای را گشود تا شمس آذر سه امتیاز را در خانه نگه دارد.

گودرزی تنها بازیکن ملی‌پوش تیم سعید دقیقی هم هست و در طول فصل جاری چهار گل به ثمر رسانده و نشان داده گلزنی با شوت از راه دور را بلد است. مدافعی که می‌خواهد با عملکرد خود همچنان مورد توجه امیر قلعه نویی باشد و همان طوری که رسانه رسمی شمس آذر نوشته، دیشب فرشته نجات این تیم مقابل پیکان بود.

1997