حسرت ۷۵ روزه گلزنی مهاجم ملی‌پوش نساجی

حسرت ۷۵ روزه گلزنی مهاجم ملی‌پوش نساجی

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا آزادی مدت نسبتاً زیادی است که گلی برای تیمش به ثمر نرسانده است.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی یکی از بازیکنان شاخص نساجی است. مهاجمی که با وجود دوری از گلزنی و شرایط بد تیم قائمشهری در اردوی فروردین ماه تیم ملی حضور داشت.

آخرین گل ستاره تبریزی نساجی قبل از دعوت وی به تیم ملی و در تاریخ ۲۶ بهمن سال گذشته به ثمر رسیده بود که آزادی گل اول ببرهای مازنی را در تهران وارد دروازه پیکان کرد؛ گلی که ۷۵ روز از به ثمر رسیدن آن می‌گذرد و پس از این مسابقه شاهد حسرت آزادی برای باز کردن دروازه رقبا بوده‌ایم.

آزادی البته در طول فصل جاری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از حیث گلزنی داشته و در پنجره زمستانی هم یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم‌ها برای تقویت بود که در نهایت تیم مازنی اجازه خروج به این مهاجم ۲۵ ساله را نداد.

مهاجم خوش استیل نساجی در ۲۱ بازی لیگ برتری برای تیمش ۴ گل و در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا هم همین تعداد گل را برای مازنی‌ها به ثمر رسانده تا آمار ۸ گل زده در طول فصل را داشته باشد و چه بسا اگر این دوری طولانی مدت از باز کردن دروازه رقبا برای وی پیش نمی‌آمد، آمار بهتری هم داشت.

باید دید آزادی می‌تواند در بازی امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان این حسرت را به پایان رساند یا نه. گلی که برای نساجی‌ هم می‌تواند بسیار مهم باشد و البته شرایط آزادی را هم بهتر کند تا همچنان در ماتریس قلعه نویی و کادرفنی تیم ملی حضور داشته باشد.

1997