اینتر در پی جذب گلر جوان اتلتیکو پارانائنسه

اینتر در پی جذب گلر جوان اتلتیکو پارانائنسه

پایگاه خبری فوتبالی- بنتو، سنگربان 24 ساله تیم اتلتیکو پارانائنسه برزیل یکی از گزینه‌های اینتر میلان برای نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی آندره اونانا از اینتر میلان، مدیران باشگاه ایتالیایی به سراغ گزینه‌های مختلفی رفتند و در نهایت، یان زومر سوییسی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفتند. زومر در این فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و یکی از ارکان اصلی افعی‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی بود.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که باشگاه اینتر برای خط دروازه در نظر داشت، بنتوی 24 ساله بود. سنگربان برزیلی تیم اتلتیکو پارنائنسه که با درخشش خود در تیم برزیلی توانست توجهات را به خود جلب کند. این گلر جوان دو بازی ملی هم در کارنامه دارد. او در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آمریکای جنوبی در دو دیدار مقابل بولیوی و پرو برای سلسائو به میدان رفت.

به گزارش نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، بنتو موافق پیوستن به اینتر است و این باشگاه ایتالیایی را تیم بعدی خود می‌داند. او مذاکره با اینتر را در اولویت قرار داده است. در تابستان قبلی، این سنگربان برزیلی فاصله‌ای تا پیوستن به اینتر نداشت و تنها یک امضا باقی مانده بود تا شاگرد سیمونه اینزاگی شود، اما باشگاه برزیلی اتلتیکو پارانائنسه مانع نهایی شدن این انتقال شد.

حالا مدیران اینتر تصمیم دارند در تابستان پیش رو یک بار دیگر برای خرید این گلر جوان اقدام کنند. آن‌ها می‌خواهند مبلغ 20 میلیون یورو را برای خرید این بازیکن به باشگاه برزیلی بپردازند که باید دید آیا مورد قبول قرار می‌گیرد یا خیر؟

1428