پاسخ شوکه کننده کاپیتان منچستریونایتد به سوال درباره آینده‌اش

پاسخ شوکه کننده کاپیتان منچستریونایتد به سوال درباره آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد درهای خروج از این باشگاه را به روی خودش باز گذاشت و اذعان کرد که باید درباره آینده اش فکر کند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد فصل ناامید کننده ای را تجربه می کند. آن ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در رده چهارم قرار گرفتند و حتی نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کنند، اما برونو فرناندز از نظر فردی فصل خوبی داشته و حتی شانس این را دارد که با یونایتد قهرمان اف ای کاپ شود و حداقل فصل را با جام به پایان برساند.

به نقل از سایت گل، طبق یک گزارش اخیر از دیلی تلگراف، شیاطین سرخ به پیشنهادات برای اکثر بازیکنان خود به جز کوبی ماینو، گارناچو و هویلوند گوش می دهد. حالا از کاپیتان پرتغالی این باشگاه درباره آینده اش سوال پرسیده شد و او در جواب گفت: "من در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی کنم. واضح است که این موضوع به من بستگی ندارد. یک بازیکن باید بخواهد در این باشگاه بازی کند و همچنین باشگاه هم باید از حضور آن بازیکن خوشحال باشد. مشخص است که این فصل طبق میل ما پیش نرفت. البته هنوز می توانیم با قهرمانی در جام حذفی، فصل را به پایان برسانیم."

4416