آژاکس در سودای بازگرداندن سرمربی منچستر یونایتد به هلند

آژاکس در سودای بازگرداندن سرمربی منچستر یونایتد به هلند

پایگاه خبری فوتبالی – یاشگاه آژاکس اریک تن هاگ را به عنوان اصلی ترین گزینه خود برای هدایت این باشگاه انتخاب کرده اند و ممکن است که سرمربی هلندی، بازگشتی غیرمنتظره را  به تیم خود رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی 54 ساله منچستر یونایتد، پس از اینکه فصل دوم خود در ورزشگاه اولدترافورد را با عملکردی ناامید کننده تجربه کرده، زیر فشار فزاینده ای قرار گرفته است. یونایتد در رده ششم جدول لیگ انگلیس قرار گرفته است و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده برای این تیم، دیگر از نظر ریاضی غیرممکن به حساب می‌آید. منچستر یونایتد به فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس راه یافته است، جایی که قرار است برای دومین فصل متوالی در این مرحله، مقابل تیم آبی پوش شهر منچستر صف آرایی کند. آن ها پس از اینکه برتری سه گل خود مقابل کاونتری، تیم دسته دویی لیگ انگلیس از دست دادند، در نهایت موفق شدند تا در ضربات پنالتی، جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کنند. حالا با وجود تنها 6 بازی باقی مانده در لیگ برتر انگلیس، آینده تن هاگ در اولدترافورد، بیش از همیشه با اما و اگر روبرو شده است.

باشگاه آژاکس از طرف دیگر امیدوار است تا دوباره بتواند با سرمربی سابق خود تجدید دیدار کند. تن هاگ در بین سال‌های 2017 تا 2022، دوره بسیار خوبی را در آژاکس سپری کرد و موفق شد تا سه قهرمانی لیگ، جام حذفی هلند و راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برای آژاکس به ارمغان بیاورد.

2102