منچستریونایتد در پی جذب وینگر 23 ساله گالاتسرای

منچستریونایتد در پی جذب وینگر 23 ساله گالاتسرای

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد تصمیم دارد برای تقویت خط حمله خود، در تابستان امسال برای جذب باریش آلپر ییلماز، وینگر گالاتاسرای اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو انتظار خریدهای بزرگی را می‌کشند. آن‌ها امید دارند تیم مدیریتی جدید که در راس سر جیم رتکلیف قرار دارد، بتوانند بار دیگر به منچستریونایتد نشاط و ثبات ببخشند. منچستریونایتد در این فصل نتایج قابل قبولی به دست نیاورده است.

مدیران باشگاه نیز انگیزه زیادی دارند تا پس از چند فصل ناکامی، شیاطین سرخ را به روزهای خوب خود برگردانند. رتکلیف برای رسیدن به این هدف عمر برادا، مدیر ورزشی سابق منچسترسیتی را به خدمت گرفت و در حال مذاکره با باشگاه نیوکاسل است تا دن اشورث را به تیم مدیریتی منچستر اضافه کند. او تغییرات در باشگاهش را از مدیران آغاز کرده و احتمالا در تابستان امسال به سراغ تغییروتحول در کادر فنی و بازیکنان تیم می‌رود.

گفته می‌شود مدیران باشگاه تصمیم دارند در وهله اول چند بازیکن را به فروش برسانند. اولویت آن‌ها فروش جیدن سانچو و میسن گرینوود است که در حال حاضر به صورت قرضی در بروسیا دورتموند و ختافه بازی می‌کنند.

در صورت جدایی قطعی این دو بازیکن، منچستریونایتد به سراغ گزینه‌های دیگر برای تقویت خط حمله می‌رود. به گفته نشریه HITC Football، منچستریونایتد وینگر 23 ساله و بلندقامت گالاتاسرای را زیر نظر دارند. این رسانه مدعی شد که چند نماینده از باشگاه انگلیسی در حال تماشای بازی‌های باریش آلپر ییلماز، وینگر جوان تیم ملی ترکیه هستند.

هنوز مذاکراتی انجام نشده، اما ممکن است این معامله در تابستان جدی‌تر پیگیری شود.

1428