چلسی در اندیشه فروش مهاجم بلژیکی به باشگاه‌های عربستانی

چلسی در اندیشه فروش مهاجم بلژیکی به باشگاه‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- روملو لوکاکو یکی از بازیکنانی است که چلسی در ابتدای فصل به تیم دیگری قرض داد و حالا مدیران این باشگاه می‌خواهند در تابستان پیش رو او را به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، عملکرد روملو لوکاکو در این فصل در پیراهن تیم آ اس رم قابل تحسین بود. بازیکنی که پس از بازگشت ناامید‌کننده‌ای که به اینتر داشت، در ابتدای فصل به صورت قرضی به رم پیوست و توانست نمایش خوبی از خود ارائه کند. اما قرارداد قرضی او با جیالوروسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باید به باشگاه اصلی خود یعنی چلسی برگردد.

مدیران و هواداران باشگاه رم علاقه زیادی به حفظ این مهاجم بلژیکی دارند و حتی شنیده شده است که لوکاکو نیز از این اتفاق استقبال می‌کند، اما مسئله اصلی این است که رم توانایی برآورده ساختن انتظارات مالی چلسی را ندارد. به همین خاطر، باشگاه ایتالیایی شانس بالایی برای جذب این بازیکن ندارد.

چلسی هر طوری که شده می‌خواهد لوکاکو را در تابستان به فروش برساند و بعید است با ایده تمدید قرارداد قرضی موافقت کند. مدیران باشگاه لندنی در تابستان گذشته نشان دادند علاقه زیادی به فروش بازیکن به باشگاه‌های انگلیسی دارند. آن‌ها در تابستان 2023 انگولو کانته، کالیدو کولیبالی و ادواردو مندی را به تیم‌های عربستانی فروختند و از این طریق کسب درآمد کردند. آن‌ها حالا در اندیشه فروش لوکاکو به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان هستند.

به نقل از بن جیکوبز، چند باشگاه عربستانی به خرید لوکاکو در تابستان پیش رو علاقه دارند. شنیده‌ها حاکی از آن است که الشباب و القادسیه در خصوص جذب مهاجم 31 ساله بلژیکی صحبت کرده‌اند.

1428