چرا امیلیانو مارتینز پس از گرفتن دو کارت زرد، اخراج نشد؟

چرا امیلیانو مارتینز پس از گرفتن دو کارت زرد، اخراج نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، لیل و استون ویلا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و استون ویلا موفق شد با درخشش امیلیانو مارتینز راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، فرانسوی ها از قبل به خاطر فینال جام جهانی 2022 قطر خاطره بدی از امیلیانو مارتینز داشتند و این بار در رده باشگاهی بار دیگر این خاطره بد برای هواداران فرانسوی تیم لیل تکرار شد.

اما یک نکته در این بازی وجود داشت. امیلیانو مارتینز دو بار کارت زرد گرفت اما اخراج نشد. سوال پیش می آید که علت این قضیه چه بود؟

در جواب باید گفت که کارت زرد اول امیلیانو مارتینز در دقیقه 39 بازی به او داده شد و کارت زرد دومی که او گرفت، در ضربات پنالتی پایان بازی بود. در حقیقت با شروع ضربات پنالتی، کارت زرد هایی که داور در طول بازی داده است، در نظر گرفته نمی شود. به همین دلیل امیلیانو مارتینز در ضربات پنالتی بدون داشتن کارت زرد کار خود را شروع کرده است و کارت زردی که داور در ضربات پنالتی به او داد، روی کارت زرد او در طول بازی قرار نمی گیرد و به این علت موجب گرفتن کارت قرمز و اخراج او نمی شود.

1470