ستاره‌ای در سایه؛ مسعود ریگی را تماشا کنید

ستاره‌ای در سایه؛ مسعود ریگی را تماشا کنید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس دوباره به روزهای اوج خودش برگشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس دیروز در یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه‌اش در این فصل موفق شد یک نتیجه خوب بگیرد و تیم قدرتمند گل‌گهر سیرجان را با گل استثنایی اوستون اورونوف شکست بدهد.

پس از این بازی تقریبا همه توجهات رسانه‌ای به اورونوف و امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس شد. چرا که رفیعی هم روز درخشانی را پشت سر گذاشت و در حفظ تک‌گل پیروزی بخش پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد.

اما پرسپولیس در این بازی یک بازیکن درخشان دیگر هم داشت که البته مثل همیشه قربانی خاصیت پست و منطقه بازی‌‌اش شد و توجه و قدرشناسی لازم را ندید. این بازیکن مسعود ریگی است که در پست هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی می‌کند.

ریگی البته از ابتدای نیم‌فصل دوم در همه بازی‌هایی که به زمین رفته است خوب و موثر عمل کرده است اما از آنجا که عملکرد هافبک‌های دفاعی چندان به چشم نمی‌آید درباره او خیلی صحبت نمی‌شود.

ریگی در بازی با گل‌گهر هم مثل چند بازی قبلی پرسپولیس حسابی موثر و کم‌اشتباه ظاهر شد و حضور او در میانه زمین باعث شد مهره‌های هجومی پرسپولیس با فراغ بال به دنبال اجرای برنامه‌های هجومی بروند.

جالب این که عملکرد ریگی بیشتر از آن که مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد توجه هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی جلب کرده است و برخی هواداران این تیم در نوشته‌های‌شان از ریگی و بازی سالم و موثر و کم‌حاشیه‌اش تمجید می‌کنند.

1359